Zjednodušte si vedení firmy

Který další podnikatel chce mít 
 svou obchodní firmu plně pod kontrolou

do 3 měsíců,

aniž ho čekají hodiny přesčasů  

Ujistěte se, že máte ZAPNUTÝ zvuk!

< Vše v jednom nástroji, bez omezení počtu uživatelů >

< Návody v češtině a slovenštině >

< Vrácení poměrné částky při předčasném ukončení >

Majitelé obchodních firem, kteří máte obchodníky - pozor!

Odhalili jsme
nejčastější problémy,
 které vás mohou při prodejích zpomalovat!

Znáte některé z nich?

Co takhle se jim v budoucnu vyhnout...

 Jmenuji se Adrián a jsem majitel firmy víc než 8 let. Za tu dobu jsem spolupracoval a vytvářel systémy různým firmám. Všiml jsem si jedné věci, kterou máme my majitelé společnou. Chceme, mít kontrolu nad vlastním podnikáním a přitom zvyšovat snadno příjmy. Ideálně bez zvyšující se adminitrativní náročnosti, která vede k nutnosti přijmout další lidi.
 
  Říkal jsem si, jak zjednodušit majitelům práci, usnadnit jim přehlednost a dostupnost informací o aktuálním stavu firemních obchodů. Zároveň jsem chtěl udržet firmu v rozumné administrativě, která peníze spoří, ne vysává! Majitel pak tráví čas nad budováním vize podniku, místo toho, aby trávil dlouhé večery a víkendy nad dokončováním a získáním dat. 
 Jedině tak získá dostatek času na partnerku, děti, sport, projížďku a vyvětrání si hlavy.

Proto jsem vytvořil tuto příležitost pro majitele obchodních firem, kteří chtějí zjednodušit práci. Potřebují pořádek v kontaktech, obchodních případech a zakázkách. Udělal jsem si soupis problémů, kterým pravidelně čelí a začal je odbavovat. 

Žádné zbytečné hodiny nad hledáním kontaktů, nedokončených zakázek a opožděných komunikací! Přímá cesta k snadným prodejům a spokojeným klientům. 

Zde jsou nejdůležitější body, na které jsem vytvořením balíčku Obchod v CHodoo našel řešení:

  • Rychlý přehled nad prodeji.
  • Přehledná kontrola nad obchodními aktivitami.
  • Odhadnutelný růst firemních příjmů do budoucna.
  • Méně ručního zadávání úkolů obchodníkům.
  • Oddych od přemrštěné administrativy.
  • Snadno nastavitelné pro firemní specifika.

Snadná rozhodnutí pro podnikatele,
 žádané výrobky na cestě k zákazníkům

Chcete si být jistí, že děláte správná rozhodnutí?

Možná to taky znáte, nutně potřebujete nějakou informaci a zrovna jí nemůžete najít. Tím se ubíráte o čas pro sebe a trávíte čas doptáváním se na informace, které máte vědět do pár sekund. Nejméně příjemné pak je řešit administrativu z dovolené, kde si chcete odpočinout. Je to na zbláznění, když administrativa spojená s obchodem přidělává problémy!
 
Co budete vidět přehledně:

  • V jakém stavu je cash-flow, aneb kdy mi mají přijít peníze!
  • Získáte přehled nad nabídkami.
  • Dokážete zjistit rychle, kde byla uplatněna sleva.
  • Budete mít přehled nad výhodností prodejů výrobků do pár sekund!
  • Zjistíte snadno, kdo u vás nejlépe prodává a co.

Začněte s vedením OBCHODu v CHodoo. Přehledně data, která jsou pro růst podniku klíčová v snadno dohledatelné podobě. Místo řešení, které pokryje jen současné potřeby, jsem pro vás připravil řešení, které poroste s vaším byznysem. 
 Specifickou práci nad daty kvůli  rozhodování si dokážete ještě zjednodušit. Všechny data snadno stáhnutelná pro excelovskou tabulku nebo přímo k tisku. Přitom všechny informace dostupné odkudkoliv a chráněné před ztrátou! S nám majitelé přestávají být vězni systémů!

Seznam toho, co bude moct vašich 20 lidí využívat:

  • Jedno místo, kde přehledně dohledáte a strukturovaně uložíte své kontatky
  • Obchodní případy jednoznačně viditelné v jednom řešení
  • Plánované aktivity k obchodním případům, které se mohou připomenout v daný den i e-mailově
  • Nechte systém zadávat automaticky úkoly obchodníkům a vy je šéfovsky kontrolujte  
  • Získejte odhad budoucího cash-flow na základě rozjednaných obchodů
  • Snadné vytvoření nabídky pro ještě rychlejší odeslání zákazníkovi bez přepisování informací

Začínáme 15.5.2025

a čeká vás

 VÍC NEŽ JEN KONTROLA OBCHODU

Nyní díky speciální nabídce!

Pozor: Stačí jednou zapomenout a můžete přijít o zákazníka
 a peníze

Jak dodat velkému množství zákazníků to nejlepší

a sám se cítít svobodně

Vyhněte se náročnému hlídání skladů, špatnému pořádku v objednávkách, které se ztrácejí, a zvyšte spokojenost zákazníků. Představte si nástroj, který vám ušetří čas, minimalizuje chyby a zvýší spokojenost celého týmu. 
 
 Řešení, které je světově užíváno i velkými firmami, dnes zabalené do balíčku pro České společnosti, které potřebují mít i skladové aktivity opravdu v pořádku. Snadně ovladatelný nástroj, který si šéfové oblíbí. Plánování skladů se stane snadnější a rozhodování tak zabere méně času! Co s časem navíc chcete udělat?

Spokojený zákazník je takový, který dostane, co si koupil včas. Nikdy na žádného nezapomeňte a snadno prodávejte znovu! 

 Řídit firmu s přehledem? 
 Za 3 měsíce to zvládnete sami. 

Jednoduše. Efektivně. 
 Bez drahého CRM, kde platíte za uživatele i stovky korun měsíčně.

  Získejte nástroj, který vám umožní mít všechny důležité procesy pod kontrolou – od kontaktů, přes nabídky, až po sklady. Obchod v CHodoo je navržen tak, aby se s ním sám majitel firmy naučil pracovat za 3 měsíce a získal tím absolutní přehled i efektivitu v řízení firmy. Silný nástroj světového charakteru zabalený pro české prostředí a s českými návody!
 
Zjednodušte firemní procesy – jeden nástroj nahradí CRM, zrychlí tvorbu nabídek a zajistí lepší správu kontaktů.
Mějte dokonalý přehled o skladech – už žádné zmatky v zásobách a chybné objednávky.
Nezávislost a kontrola – systém si nastavíte sami podle potřeb vašeho podnikání.
Bezpečné a flexibilní – měsíční platby, možnost kdykoliv ukončit a odnést si všechna data.
100% v češtině – dokumentace, podpora i jasné návody.
Přizpůsobitelný – poroste s vaší firmou a přizpůsobí se vašim specifickým požadavkům.
 
Nečekejte, až vás konkurence předběhne. Nastavte si systém, který vám ušetří čas, peníze a starosti.

Přestat si domýšlet

a jednoduše detaily vidět s Obchodem v CHodoo:

  • Sledujte, jak na tom jsou obchody i potenciální zákazníci 
  • Mějte přehled nad vašimi obchodníky a jejich činnostmi
  •  Posílejte proforma faktury a sledujte, co se s nimi děje 
  • Zvyšujte prodeje a přitom mějte stále přehled nad zásobami
  • Mějte kontrolu nad rozdanými slevami
  • Dostávejte automatická upozornění na doplnění skladu
  • Schvalujte požadavky skladu přehledně
  • Dostávejte výrobky i služby k zákazníkům rychleji 
  • Sledování produktů se sériovými čísly
  • Tvořte sezónní balíčky

Pokud dokážete používat internet, dokážete používat a sledovat růst svého podnikání. Přehledně na jednom místě ty nejdůležitější aktivity obchodní firmy. Od obchodu přes správu zaplacených objednávek k rychlé expedici zboží a služeb platícímu zákazníkovi s automatickým přehledem nad skladem i slevami.  

Obchod v CHodoo 
 – Kompletní firemní systém 
 za 3 měsíce -

Plynulá implementace, kterou zvládnete sami. 
 Získejte kontrolu nad obchodem, financemi i sklady – vše v jednom nástroji.

Pouze teď v předprodeji za nižší cenu pro 10 prvních majitelů

Obchod v CHodoo je kompletní systém pro obchodní firmy, který vám pomůže postupně digitalizovat a automatizovat klíčové procesy. Do 3 měsíců získáte přehledný a efektivní firemní ekosystém, který vám usnadní řízení firmy bez zbytečné složitosti a vysokých nákladů na implementaci.
Snadné a postupné zavedení systému – bez nutnosti najímat drahé konzultanty.
Ucelené řešení na jednom místě – kontakty, CRM, faktury, sklady i nákup v jednom nástroji.
Flexibilní a rostoucí s vaší firmou – nastavíte si ho tak, jak potřebujete.
Plná podpora v češtině – srozumitelná dokumentace a asistence při implementaci.
Transparentní cenový model – měsíční platba bez závazků, možnost kdykoliv ukončit a odnést si všechna data

Technicky a bezpečnostně vhodné řešení 
 pro každodenní použití 
 ve firmě

Co náš balíček přináší:

Pro majitele

Jasné statistiky

Nástroj se skládá z menších aplikací, v kterých se dají snadno sledovat statistiky. Sledujte prodeje obchodníků, proplacenost faktur, poskytování slev, naplněnost skladu, výnosnost produktů a mnoho dalšího.

Přehledné grafy

Zobrazte si pro ještě větší přehlednost čísla ze statitstik ve formě grafů. Sledujte tak trendy, která pomáhají v rozhodováních přehledně!

Cenově dostupný

Místo velké jednorázové platby, plattě měsíčně a přesto získejte nástroj, který může růst společně s vaším podnikáním. Navíc mějte dvá data a data svých zákazníků bezpečně.

Data o vašem byznysu v bezpečí

Data skladujeme v České republice bezpečně, aby byla zároveň vždy k dispozici, když je potřebujete a to odkudkoliv.

Snadné hledání

Místo různých míst, kde jsou informace, které si často protiřečí, stačí jeden nástroj. Přehledně v něm najdete vše, co potřebujete, jak vy tak vaši zaměstnanci.

Méně administrativy

Méně přepisování a z jednoho systému do druhého. Informace stačí napsat pouze jednou. Ušetříte tak čas a peníze a budete neustále vědět, kde je pravda!

Okamžité obnovy

Obnovte jakoukoli zálohu pomocí několika kliknutí v produkční nebo přípravné větvi.

 Pohodlí 

Spusťte svůj projekt Odoo s vývojovou a hostingovou platformou na tři kliknutí.

Variabilita

Dá se měnit nastavení i dle sezónních výkyvů nebo v závislosti na rychlosti růstu.

Vysoká dostupnost

Spravujeme pro vás všechny servery: monitorování, zálohování, e-maily, dns, ci, staging a produkční servery.

Denní zálohování

Denní zálohy ve 3 různých datových centrech.

Skvělý výkon 

PostgreSQL a nástroj jsou optimalizovány pro špičkový maximální výkon.

Pro obchodníky

100% kontrola obchodních případů

Mějte pořádek nad aktivními obchodními případy a sledujte, co se s nimi zrovna děje. Mějte přehled nad vašimi zákazníky, bez nutnosti nosit vše v hlavě!

Úkolujte ostatní

Předávejte práci svým kolegům snadno. Přidělte jim úkol a sledujte, že ho dokončili. Každou aktivitu až k obchodu můžete snadno dosledovat a využít pro další úspěšná uzavření obchodů.

Nabídky klientům přehledně

Vytvářejte nabídky, posílejte je přímo z nástroje a mějte přehled v jakém stavu jsou. Přehledně na jednom místě tak vidíte, komu se připomenout a postrčit k rozhodnutí. Dokončete tak obchod!

Automaticky posuňte dál

Místo zdržování se s přepisováním a posíláním informací o nákupu jen dejte kolegům do skladu úkol. Rychle tak uspokojíte zákazníka, aby rád koupil znovu právě s vámi.

Sledujte obchodní trendy

Sledujte, jak se vám zvedá pravděpodobnost úspěchu pro daného zákazníka. Podívejte se, kdy se vám nejlépe dařilo a kdo jsou nejlepší zákazníci. Věnujte svůj čas aktivitám, které mají smysl!

Transparentně odkudkoliv

Víme, že obchodník potřebuje mít přístup k datům odkudkoliv. S nástrojem od nás stačí vytáhnout počítač nebo telefon a hned najdete, co potřebujete pro uzavření obchodu.

Získejte balíček už teď a k němu navíc…

ZDARMA

Bonus #1: Postup vložení dat

Dokument pro jednoduché přenesení dat do Obchodu v CHodoo

Standardní cena je 599 Kč

Zapisujete si už data po různých excelovských tabulek, systémů nebo prostě jen nějaké informace máte v účetnictví a rádi byste si ušetřili čas přepisováním? S dokumentem, který od nás teď dostanete bezplatně to bude jednoduché. Manuál s obrázky, které usnadní přenesení, aby ho ve firmě zvládl kdokoliv.

Dnes získáte tento exkluzivní dokument ZDARMA

Bonus #2: Checklist majitele pro snadnou kontrolu

Návod pro šéfa, aby se mu lehce kontroloval růst obchodní firmy.

Standardní cena je 2 599 Kč

Tento checklist vám pomůže k růstu vašeho podnikání. Díky němu snadno zkonrolujete, co zaměstnanci dělají i když nebude fyzicky v práci. Shrnuje základní body, které je třeba pravidelně sledovat pro růst podnikání a kde je v nástroji najdete. S tímto budete vědět, kde můžete povolit uzdu zaměstnancům a kde vás každý ústupek stojí peníze, zákazníky a budoucnost firmy. Rodina bude překvapena, jak za pár minut dokážete bez jediného telefonátu odbavit to nejdůležitější a opět se jim plně věnovat.

Chceš toto ZDARMA? Tak jednej ještě dnes.

Bonus #3: Uzavřená Facebooková skupina s dalšími tipy

Naučte se detaily, které ještě urychlí a zjednoduší využívání systému. Pravidelná dávka tipů a podpůrná skupina pro snadnější používání!

Standardní cena je 1 599 Kč

Pro ještě snadnější využívání systému budete mít přístup do uzavřené Facebookové skupiny, kde budeme pravidelně komunikovat a kde se můžete zeptat i dalších podnikatelů na jejich zkušenosti se zaváděním tohoto nástroje. Získáte další skvělé návody, jak posunout obchod a jak využívat nástroj na maximu!

Pouze dnes získáte tento exkluzivní vstup ZDARMA

Bonus #4: Aplikace sklady

Mějte přehled nad sklady a skladovými zásobami

Standardní cena je 250 Kč měsíčně

Připravíme vám aplikaci sklady, kde můžete hlídat příjemky i výdejky. Snadno budete mít přehled nad skladovými zásobami. Přehledně zkontrolujete i historické pohyby na produktech i jejich variantách. Obchodníci a asistentky se vyhnout přepisování uzavřených obchodů do jiného systému. Skladníci budou rychle vědět, jak na tom jsou s nutností objednání nového zboží!

Jen v tomto předprodeji získáte aplikaci ZDARMA

GARANCE: Nezměněné ceny po dobu jednoho roku!

Měsíční poplatek zůstane stejný po dobu jednoho roku!

Žádné navýšení ceny z naší strany!

Vyzkoušíte už 15.5.2025 systém i celý balíček a po dobu jednoho roku zůstane měsíční platba stejná! Z naší strany se tedy nemusíte bát žádného zdražení, jak tomu bývá u jiných systémů a nástrojů! Pro vaše cash-flow je toto pozitivní zpráva, díky které můžete snadno plánovat. 

Pouze do zaplnění kapacity 10 majitelů

Dovolte mi, abych vám dnes ukázal VŠECHNO, 
 co získáte s naším hostingem díky předprodeji!

  • Měsíční nástroj Obchod v CHodoo                                     2 221 Kč
  • Postup vložení dat - dokument                                             599 Kč
  • Checklist majitele pro snadnou kontrolu
    2 599 Kč
  • Vstup do uzavřené Facebookové skupiny                         1 599 Kč
  • Měsíční bonus v podobě - Aplikace sklady                          250 Kč
  • Garance ponechání měsíční ceny za službu po dobu jednoho roku     

Cena celkem: 
 7 268 Kč

A to vše máte dneska

za 2 221 Kč

Pokud to uděláte dnes!

Jaké garance nákupem dnes získáte!

< Vše v jednom nástroji, bez omezení počtu uživatelů >

< Návody češtině a slovenštině >

< Vrácení poměrné částky při předčasném ukončení >

Nepropásněte to!

Nabídka je omezena 

pro prvních 10 majitelů!

Rozhodněte se teď, 
 jinak vás to bude stát ještě víc peněz, času a nervů!

Každý den, kdy vymýšlíte a hledáte nějakou informaci vás zdržuje od růstu, který si zasloužíte. I kdyby ten růst měl být jen pro získání víc času pro sebe, tady ho můžete získat. Být efektivní je dnes snadnější než si dokážete představit, bez administrativních náročností. My vám dodáme funkční nástroj, který podpoří vaší motivaci, protože najednou uvidíte, že to jde snadněji. Uvidí to i vaši schopní zaměstnanci a brzy si nástroj sami oblíbí. 

Začněte svůj nový systém využívat už za

38 : 06 : 09 : 31

Dělejte to, čemu rozumíte!

My se zatím postaráme o nástroj, který vám usnadní dosahování cílů!

Firma, která je na trhu už více než 8 let. Předáváme naše zkušenosti k zvyšování vaší prosperity. Jsme ti, kteří vědí, že majitel potřebuje kontrolu!

© 2025 Všechna práva vyhrazena